Mer geit ga UTpris
Kitchen vant UTprisen for april med «Mer geit, mer smak»-kampanjen for Synnøve.
Juryen har dette å si om månedens vinner:
«Med et høyt nivå i april måned hadde juryen en utfordring med å velge en vinner. I finaleheatet var det i midlertidig Kitchens kampanje for Synnøve Finden, som var et geitehode foran resten av startfeltet. Om kampanjen brukte juryen ord som fint, umiddelbart og godt håndverk. Bra jobbet!»
– Å vinne UTprisen to måneder på rad er utrolig morsomt sier Bjørn Polmar i Kitchen, og ikke minst at det skjer for Synnøve. Synnøve har vært kunde i Kitchen i mange år og de vinner ikke markedskampen på grunn av sine store budsjetter, sier Polmar.
– Det er derfor ekstra viktig at vi klarer å lage reklame som vekker oppmerksomhet, og som også klart får frem produktegenskapene, forteller han.
Kunde: Synnøve Finden Østerdalsost
Byrå: Kitchen
AD: Torkel Bjørnstad Sveen
AD ass: Tom Rainer Thuv
Tekst: Espen Lie Andersen
Konsulent: Bjørn Polmar
Prosjektleder: Suzanne Bonnevie
UT-prisjury:
Merethe Honne, Dinamo
Jørgen Marthinsen, Spilberg
Anne Gravingen, Kitchen
Erik Heisholt, TBWA
Marius Hanstad, SMFB