Gustafsson fronter Color Line

Ny nettkampanje med ni kortfilmer. Produksjonsselskapet Motion Blur står bak både film og nettside.



Den svenske komikeren og skuespilleren Robert Gustafsson fronter en ny nettkampanje med ni kortfilmer som viser Color Lines cruise-tilbud mellom Norge og Tyskland på en litt annerledes måte.
– For Norges største cruise- og transportrederi er dette et nytt og spennende farvann å bevege seg ut i, men samtidig en helt naturlig del av vår uttalte digitale satsing, sier salgs- og markedssjef Helene Berg Allum i Color Line Cruises.

– Mediehverdagen har endret seg markant, og det tar vi konsekvensen av. Med denne kampanjen ønsker vi at enda flere reiseglade skal oppdage cruiseskipene våre på en ny måte, og gjennom nye, spennende medier og kanaler, sier Berg Allum.

Under tittelen «Cruiseresan» skal ni kortfilmer legges ut her og på ulike sosiale medier på nettet.

Filmer: «Cruiseresan»: 9 episoder for web
Medvirkende: Robert Gustafsson og statiste
Produksjonsselskap film/web: Motion Blur
Regi: Andreas Rønning
Produsent: Espen Horn

Artikkelen er også publisert hos
Kampanje.