Sletten & Østvold i The Annual

I mai gir magasinet Creative Review ut The Annual 2010, hvor årets beste internasjonale arbeider er samlet. Et av de profilerte arbeidene er den Gullblyantevinnende Whiteout-kampanjen fra 2008/09.

10807 bb42e original
10808 4ba35 original
10809 6f477 original
10810 e71eb original
10811 39de5 original
10812 ae14c original

Sletten & Østvold er i årets utgave av The Annual blitt valgt ut med kampanjen de gjorde for klesmerket Whiteout. Denne kampanjen har de også vunnet gull og bronse for i Gullblyanten, to gull i Visuelt samt en annenplass med hederlig omtale i Sølvtaggen.

Sletten & Østvold (www.slettenostvold.com) er et nyetablert byrå som består av Ole Sletten og Siri Østvold. De har bakgrunn fra blant annet Norrøna, Whiteout og Virtual Garden, og har studert ved Central Saint Martins i London og Kunsthøgskolen i Oslo.

– Vi er stolte samt ydmyke av å havne i selskap med noen av verdens flinkeste utøvere. Vi tar med oss dette videre som motivasjon for å gjøre nye spennende prosjekter i fremtiden, sier de to.

Creative Review har i som en nyhet år introdusert en iPhone-applikasjon for The Annual hvor en kan utforske arbeidene (se screenshot under).

Involverte:
Art direction/grafisk design/illustrasjon: Ole Sletten & Siri Østvold
Webdesign: Martin S. Kristiansen, Ole Sletten, Siri Østvold
Tekst: Frode Grønvold, Ole Sletten
Foto: Frode Sandbech, Chris Holter
Billedbehandling: Postproduksjon As