Telenor til topps på reklamebørsen

Telenorfilmene «I kissed a girl» med Viktoria Winge er best likt blant vårens reklamefilmer.

7461 3d82b original

Mediacoms faste målinger viser at Telenors filmer «I kissed a Girl», for lansering av abonnementet Komplett, blir godt mottatt. De nye filmene gjør det ekstra godt mot yngre og mer urbane målgrupper, som er kampanjens primære målgruppe. Resultatene fra reklamebørsen viser at Telenor danker ut blant annet Freia, Tine, Finn.no og VW.

– Teamet hos oss har jobbet svært godt sammen med Telenor for å utvikle noe folk liker og får med seg budskapet i. Det har vært en viktig lansering for Telenor og det er gøy å se at filmene topper reklamebørsen, forteller byråleder i Dinamo Reklame, Anders von Krogh.

Fra reklamebørsens begymmelse har Telekom-sektoren hatt en lavere score enn andre bransjer, med hensyn til reklame som publikum lar seg begeistre av.

– Telekom-sektoren har mange aktører og er en vanskelig nøtt å knekke, derfor er det ekstra hyggelig at Telenor nå slår «kontra» med sitt nye konsept, supplerer von Krogh.

Ansvarlige hos Dinamo har vært:

AD: Hanne Martinsen
Tekst: Victoria Evensen
Kreativ leder: Ivar Vereide
Konsulent: Carl Bækken
Prosjektleder: Anne Gro Carlsson
Byråprodusent: Tonje Østbye

Ansvarlig hos Telenor: Thomas Barre

Produksjonsselskap: Pravda
Regissør: André Øvredal
Produsent: Erik Schøien