Lemonade blir Deli de Lucas digitale partner
Gjennom et tett samarbeid med designbyrået Holidesign skal Lemonade gi Deli de Luca-merkevarene «Deli's Kitchen» og «Single Estate» et digitalt løft.
Holidesign har blant annet jobbet for Starbucks i USA, og har samarbeidet lenge med Deli de Luca gjennom sitt arbeid med selskapets design, merkevare og historiefortelling.
Nye på laget er digitalbyrået Lemonade.
– Deli de Luca er en spennende aktør som har hatt kvalitet og nyvinning i fokus helt siden de åpnet i 2003. Det identifiserer vi oss med. Vi gleder oss til å ta fatt på oppgaven med å forene Deli de Lucas satsing på verdensmat og gode kundeopplevelser i butikkene med det digitale, sier Ida Johnsen, daglig leder og kundeansvarlig i Lemonade.
– Lemonade er unge, kreative og kunnskapsrike. Vi er godt i gang med arbeidet og gleder oss til å se resultatet mot slutten av året» sier Terje Bergh, markedssjef og gru¨nder i Deli de Luca.
På bildet fra venstre: Andreas Skaranger, Boris Iochev, Heidi Heggelund Bjørkli, Terje Bergh, Vibeke Nohr, Mats André Kristiansen, Lise Bjørvik og Ida Johnsen