Flytoget velger McCann
Flytoget har valgt ny reklamepartner etter en grundig offentlig anskaffelsesprosess.
I år er det 15 år siden Flytoget hadde sin første tur til Oslo Lufthavn. I begynnelsen og frem til i dag har det vært en overvekt av forretningsreisende som reiser med Flytoget, men de opplever nå en stor vekst i ferie- og fritidssegmentet.
Dette blir et viktig satsningsområde for samarbeidet mellom Flytoget og McCann fremover.
– McCann var det reklamebyrået som svarte best på våre krav til kvalifikasjoner, erfaring og kapasitet. I tillegg fremstod de som et meget kreativt og ambisiøst miljø, noe som gjør selskapet til en god partner for oss. Vi gleder oss til å sette i gang samarbeidet og har satt oss høye forventninger til hva vi og McCann skal få til de neste årene, sier Lena Nesteby, markeds- og kommunikasjonssjef i Flytoget.
Sprengte trommehinner
Avtalen med McCann strekker seg over en periode på fire år.
– Vi har drømt om å få lov til å jobbe med Flytoget i mange år, så jubelen stod i taket hos oss da det ble klart at vi var valgt. Jeg tror kanskje jeg sprengte trommehinnen til Lena da hun ringte for å fortelle de gledelige nyhetene, sier Marit Høvik Hartmann, administrerende direktør i McCann