Klisjé, identitet og alter ego

Like sikkert som at sommeren nærmer seg, lanseres magasinet Anno rykende ferskt ut fra andreklasse art direction ved Westerdals. Årets magasin skiller seg likevel markant ut fra tidligere utgaver.

Nytt av året er at Anno gis ut i tre deler, solgt sammen. For at flest mulig av studentene skulle få prøve seg i nøkkelroller har det i år vært tre redaksjoner, to på trykk og en på iPad, med hvert sitt uttrykk og tema. Printmagasinene har tema «klisjé» og «identitet», mens iPad har «alter ego». De tre magasinene kan stå frittstående, men de kan også sees som en helhet som utfyller hverandre. 

I tillegg til denne tredelingen er også bidragsyterne i en annen liga enn tidligere år. Redaktørene Veronica Mike Solheim, Andris Søndrol Visdal og Marthe Torvik Tetlie har fått med seg et stjernelag bestående av fotografer som Pål Laukli, Bruno Dayan og Amy Arbus side om side med kunstnere som Ernesto Artillo og Leif Podhajsky

Magasinet selges på utvalgte Narvesen, Torso Vulkan Kunstartikler og Tronsmo Bokhandel. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.