«Alt inkludert» vant mai-Sølvfisken

Sølvfisken for mai går til Kitchen og Norwegian for filmen «Alt inkludert».

38293 43a85 original

Sølvfiskjuryen hadde muligens hastverk med å komme seg på sommerferie da de i juli annonserte vinneren av konkurransen for mai måned, siden de ordlegger seg så knapt som i følgende melding:

– Med enkle grep klarer månedens sølvfiskvinner å formidle budskapet på en tydelig, overbevisende og forfriskende måte. «Det er jo en morsom film» ble det sagt i juryen. Gratulerer.

Tar bort friheten

– Mange av Norwegians konkurrenter tilbyr «alt inkludert» i flybillettene de selger. Det folk er blitt trent opp til ikke å tenke over, er at det er en modell som tar bort friheten til selv å bestemme hva de vil bruke pengene sine på, fortalte Hallvard Fjeldbraaten på vegne av teamet i Kitchen Reklamebyrå da vi presenterte kampanjen tidligere i år.