DN valgte Ernö
Ernö har fått oppdraget med å levere reklamebyråtjenester til den rosa næringslivsavisen.
Ernö skal jobbe med Dagens Næringslivs ulike produktporteføljer, og følge avisen på tvers av alle medieflater den kan leses på, ifølge en pressemelding fra byrået.
– Dagens Næringsliv er et kvalitetsprodukt, enten man leser avisen for næringslivsnyheter, meningsbryting, innsikt eller rene leseropplevelser. Vi er veldig glade for å få jobbe med det som kanskje er Norges beste redaksjon, heter det i en uttalelse fra byrået.
Dagens Næringsliv er Norges fjerde mest leste papiravis, med 272.000 daglige lesere i snitt i 2012/2013. Avisen er blant de få som vokser på papir i et krevende mediemarked.
Ansvarlig hos Ernö er tekstforfatter Eirik Hovland, AD Henrik Sæther, formgiver Tom Rainer Thuv, prosjektleder Ingvild Andersen og strategisk rådgiver Odd Rune Farsund.