DN valgte Ernö

Ernö har fått oppdraget med å levere reklamebyråtjenester til den rosa næringslivsavisen.

39052 cb695 original
Foto: Ernö

Ernö skal jobbe med Dagens Næringslivs ulike produktporteføljer, og følge avisen på tvers av alle medieflater den kan leses på, ifølge en pressemelding fra byrået.

– Dagens Næringsliv er et kvalitetsprodukt, enten man leser avisen for næringslivsnyheter, meningsbryting, innsikt eller rene leseropplevelser. Vi er veldig glade for å få jobbe med det som kanskje er Norges beste redaksjon, heter det i en uttalelse fra byrået.

Dagens Næringsliv er Norges fjerde mest leste papiravis, med 272.000 daglige lesere i snitt i 2012/2013. Avisen er blant de få som vokser på papir i et krevende mediemarked.

Ansvarlig hos Ernö er tekstforfatter Eirik Hovland, AD Henrik Sæther, formgiver Tom Rainer Thuv, prosjektleder Ingvild Andersen og strategisk rådgiver Odd Rune Farsund.