Satser på senket puls

I adventstiden kan man nesten ikke bevege seg i sosiale medier uten å få en kalanderluke i trynet. Gule Sider bestemte seg for å gjøre en vri.

40645 af15d original

– Vi har tidligere kjørt julekalender på Facebook vi også, men i år hadde vi lyst til å gjøre noe annet. Ikke fordi at det nødvendigvis er noe galt med det, men når «alle» gjør det fant vi ut at vi ville gjøre noe helt annet, sier Kristian Mehlum Lie, ansvarlig for sosiale medier i Eniro Norge.

Gule Sider har samlet sammen hundre utradisjonelle julegavetips på en kampanjesite. Her kan man la seg inspirere av bilder og festlige tekster som beskriver nyttige og unyttige julegavetips, og man kan deretter klikke seg inn på gaven for å finne ut hvor man kan få kjøpt den.

– Vi ønsket å knytte dette til vårt lokale søk, så vi har gitt folk muligheten til å søke opp produktet eller tjenesten i sin nærhet. Vi håper dette skal være med på å la folk senke skuldrene i en hektisk førjulstid, sier Mehlum Lie

Klikk deg inn her for gaveinspirasjon.