På Byråprofil-toppen for 12. år på rad

For 12. år på rad troner Try/Apt øverst i Kampanjes kåring av Byråprofil. Som i fjor kom SMFB og Los&Co på henholdsvis andre og tredjeplass.

54032 ecbdf original

Byråprofil er en årlig kåring i Kampanje-regi, der annonsører vurderer norske reklamebyråer og egne byråforbindelser. Kåringen er laget i samarbeid med ANFO, og undersøkelsen gjennomføres av TNS Gallup.

Try/Apt sikret seg førsteplassen i Byråprofil 2014. Det betyr at byrået for 12. år er det reklamebyrået som anses best av utvalget av annonsører som har vært med i undersøkelsen. Try/Apt vant også totalprisen Årets byrå i konkurranse med det beste byrået i mediebyråkategorien og PR-kategorien, henholdsvis Starcom og PR-byråene Trigger og Zynk.

Utdelingen foregikk i forbindelse med Byrådagen torsdag kveld på Fabrikken i Oslo sentrum.

Topp tre som i fjor

Premiepallen ser nøyaktig ut som i fjor, da andreplassen gikk til SMFB og tredjeplassen til Los & Co.

Alle resultatene fra årets Byråprofil-undersøkelse er å finne på Kampanjes betalingsløsing på nett, Kampanje Premium.