Brillekunde til POL
Brillebutikken ExtraOptical har etter en byrårunde valgt POL som sitt reklamebyrå.
ExtraOptical har raskt etablert seg som en av Europas ledende brillebutikker online. Den trondheimsbaserte nettbutikken har vært i markedet siden 2013 og har allerede rukket å lansere konseptet i seks land.
– Vi er veldig begeistret for at ExtraOptical valgte oss. ExtraOptical er et spennende butikkonsept som vil utfordre den etablerte bransjestrukturen, sier rådgiver i POL Kjetil Botten Skogly. – Vi tror potensialet er stort og det handler i første omgang om at det finnes enklere og rimeligere måter å handle briller på, tilføyer han.
– POL viste oss at de hadde både forretningsforståelse og spennende kreative løsninger og det var dette som gjorde at valget falt på dem, sier Administrerende direktør Øystein Sandø i ExtraOptical.
– Nå skal vi jobbe sammen for å endre folks opplevelse av briller som en dyr rekvisitt. Nå gleder vi oss til å trykke til for fullt og bevise at vi er en seriøs utfordrer til tradisjonelle brillebutikker.
Teamet fra POL vil bestå av kreatørene Maja Folgerø og Snorre Martinsen, prosjektleder Elle-Beth Lønnestad og strategisk rådgiver Kjetil Botten Skogly.