NIRs Julespesial: Et ekstremt år
Vi runder av året med en ekstra koselig sending om juletrær i sjokoladeformat, jihadistbiler, Star Wars-appelsiner og fabrikkerte TV 2-saker.
2015 har vært et ekstremt år, og i denne julespesialen runder NIR (Norske Informasjonsrådgivere) av året med sang og snakk, blant annet om følgende:
Starbucks prøver å skape julestemning, men får bare kjeft i retur av kunder og følsomme sjeler i sosiale medier. En texansk rørlegger har fått uventet og uvelkommen profilering av jihadister i Syria, TV 2 driver slett journalistikk (igjen) og sjokoladeprodusenten Reese's får årets siste kudos fra NIR-panelet.
Vår dynamiske trio, bestående av Sindre Holme, Marius Staulen og Marius Thorkildsen snakker også om årets mest julete reklamefilm, nemlig julereklamefilmen fra Pornhub, som du kan se her (trygt å se på jobb).
Som vanlig kan du også høre sendingen via iTunes.