Cubus velger Trigger

– Vi skal i gang med en av Norges mest spennende kommunikasjonsoppgaver, jubler kundeansvarlig i byrået.

70924 f11d6 original
Gruppebilde av teamet hos Trigger? Nei, et illustrasjonsbilde fra Cubus.

Cubus har valgt Trigger som nytt byrå i arbeidet med å utvikle ny global posisjon og merkevareidentitet.

Jannicke Josefsson-Ruud, konsulent og kundeansvarlig for Cubus. Foto © Trigger

– Vi skal i gang med en av Norges mest spennende kommunikasjonsoppgaver, jubler Jannicke Josefsson-Ruud, konsulent i Trigger.

Globalt samarbeid

Etter å ha gjennomført en prosess med et knippe av de beste byråene i Norge og Sverige har Cubus inngått et globalt samarbeid med Trigger i utviklingen av sin merkevare på tvers av alle markeder.

– Tradisjonelle virkemidler fungerer ikke lenger like godt i en moderne medievirkelighet. Derfor kommer vi til å prioritere annerledes i fremtiden. Triggers filosofi og involverende arbeidsmetodikk kjenner vi oss veldig igjen i, så selv om vi fikk presentert mange spennende løsninger, var valget egentlig ganske enkelt, sier Jens Erik Frugård, Marketing Manager i Cubus.

– Har store planer

Sammen med Trigger skal Cubus nå fortsette på et arbeid som de allerede er godt i gang med internt.

– Vi har brukt mye tid på en intern identitetsprosess, og nå gleder vi oss stort til å konkretisere det arbeidet vi har lagt ned videre gjennom å utvikle et sterkt kreativt konsept som virkelig betyr noe for kundene våre. Vi har store planer for Cubus og opplever at Trigger har kompetansen som trengs for å hjelpe oss med å bygge merkevaren vår i fremtiden, sier Frugård.

– Vil spille en større rolle i kundenes liv

I Trigger stod jubelen i taket da de fikk beskjed om at Cubus ville jobbe med dem.

– Helt siden vårt første møte med Cubus har vi hatt en sterk fornemmelse av at de ønsker å spille en større rolle i sine kunders liv. Det fikk vi bekreftet da de valgte oss, så derfor er vi ikke bare stolte, men vi er også svært glade for å få muligheten til å jobbe med en av Norges aller mest spennende virksomheter, også internasjonalt. Som retailer står Cubus overfor store endringer som krever nye måter å tenke på. Det passer oss bra, og vi ser frem til å gjøre alt vi kan for å bidra til at kundene til Cubus setter enda større pris på dem i mange år fremover, sier Josefsson-Ruud, som blir kundeansvarlig for Cubus i Trigger.