Varmdusj for Dinamo

Europas største og verdensledende produsent og leverandør av sanitærutstyr, GROHE, har valgt Dinamo som kommunikasjonsbyrå etter en omfattende pitsjrunde. Dinamo skal styrke GROHEs merkevareposisjon i Norge.

81819 b6803 original
Fra venstre rådgiver Sigmund Malkenes, rådgiver Oda Louise Toven, Counter Manager Ole-Christian Mork (GROHE) og seniorrådgiver Elin Ytterdahl Tohje.

I konkurranse med fire andre byråer var det Dinamo som til slutt stakk av med seieren om å bli kommunikasjonsbyrået til GROHE i Norge. Selsakapet er i gang med en kraftig satsning for å styrke markedsposisjonen, og har de siste årene styrket organisasjonen og jobbet med å reposisjonere merkevaren. Nå skal de øke kommunikasjonsinnsatsen i Norge sammen med Dinamo.

Offensive planer

– Vi har offensive planer for Norge de kommende årene. En naturlig konsekvens av dette er også å øke fokuset på markedsaktiviteter og kommunikasjon. Da vi utlyste byråkonkurransen fokuserte vi på å finne et byrå med samme offensive innstilling og som kunne løse hele spekteret av kommunikasjonstjenester, fra PR og design til reklame og markedsaktiviteter. Dinamo overbeviste på samtlige punkter, og vi gleder oss til å skape øyeblikkene og historiene som betyr noe for våre kunder sammen med Dinamo, sier Ole-Christian Mork, Country Manager, GROHE Norge.

Teamet i Dinamo som skal jobbe sammen med GROHE er seniorrådgiver Elin Ytterdahl Tohje og rådgiverne Oda Louise Toven og Sigmund Malkenes.

– Å få anledning til å være med på å styrke merkevaren GROHE i Norge er en utfordring vi gleder oss til å ta fatt på. Mange av oss har i dag et GROHE produkt på badet eller på kjøkkenet, men kanskje har flere av oss et ubevisst forhold til hvilke produkter det er som pryder de to viktigste rommene i hjemmet. Vår jobb blir å tydeliggjøre hva GROHE står for og hva GROHE er, slik at folks forhold til merkevaren ikke blir et ubevisst et, sier seniorrådgiver Elin Ytterdahl Tohje.