«The Reversed Trailer» vant stort i The One Show
Den hyppig premierte Volkswagen-jobben fra TRY fortsetter å sanke priser, med to gull, en sølv og en bronse i prestisjetunge The One Show.
I forrige uke ble det kjent at Kitchen vant sølv i The One Show med «Mannen som levde på Fretex». Nå er det klart at TRY tok med seg hele fire priser i konkurransen for «The Reversed Trailer». Den ble premiert med gull i Ambient Media (Indoor & Outdoor) / Installations & Immersive, gull i Innovation in Print & Outdoor / Ambient Media, sølv i Ambient / Live Events og bronse i Digital / Social Media & Viral Marketing.
Samme jobb har allerede vunnet adskillige priser i konkurranser som Gullblyanten, Cannes Lions, Cresta, Clio, Eurobest, D&AD og Gulltaggen.
Også POL og Metric var nominert i konkurransen, førstnevnte to ganger for «25kvm Syria» for NRK TV-aksjonen/IKEA i Direct og Print & Outdoor, mens Metric var finalist i kategori for Design med sin Sentralen-identitet.
Her ser du alle vinnerne i konkurransen.