Havas tar farvel med Dos Equis

Byrået bak «Most Interesting Man in the World» tar ut helsideannonse der de takker for seg med en skryteliste over alle de kreative prisene kampanjen har vunnet.

85476 fe669 original

Annonse i denne ukens printutgave av Adweek.

Det Heineken-eide meksikanske ølet Dos Equis byttet i forrige uke ut reklamebyrået de har hatt i over ti år, Havas, til fordel for Droga5. For å ta adjø med kunden de har hatt siden 2006, har Havas tatt ut en helsides annonse i denne ukens printutgave av Adweek.

Annonsen er en eneste lang skryteliste over priser byrået har vunnet med «Most Interesting Man in the World»-konseptet siden 2008.

«May you have equal success with your future partners. Stay thirsty. From your friends at Havas New York», slår annonsen fast.

Byrået har også supplert telefonnummeret sitt, i tilfelle du skulle være kunde på jakt etter nytt byrå.

Les også: Den fantastiske historien om Jonathan Goldsmith, som inntil nylig spilte hovedrollen som The Most Interesting Man in the World.

Les også: Da Karl Ove Knausgård ble tilbudt å være ølmerket Dos Equis' ansikt utad.