GK til topps i innholds-VM
Geelmuyden Kiese dro til Content Marketing Awards (CMA) i London med hele 21 nominasjoner, og kom hjem som mestvinnende byrå med fem gull og tre sølv.
CMA arrangeres av Content Marketing Association og er den største konkurransen av sitt slag. Geelmuyden Kiese hadde på forhånd 21 nominasjoner i konkurransen, flest av alle byråer på verdensbasis. I fjor stakk GK av med Grand Prix og dermed prisen for verdens beste innholdskampanje. I år ble byrået mestvinnende med fem gull og tre sølv:
- Gull til #ikkegreit (BUFDIR) i Best Distribution Strategy
- Gull til #ikkegreit (BUFDIR) i Content Campaign
- Gull til #ikkegreit (BUFDIR) i Best Use of Data & Insight
- Gull til «The Saviour» (Arbeidstilsynet) i Best Inter Company Engagement
- Gull til Avinor for Destinasjon Bestemor i Best Video – Individual
- Sølv til NSBs Storbytips-kampanje i «Best Travel»
- Sølv til «The Saviour» i Content Within Media Relations
- Sølv til «En del av Arbeidsdagen» (Arbeidstilsynet) Best Inter Company Engagement
Geelmuyden Kiese var også nominert for arbeider for Aker Brygge og Melk.no. Seniorkreatør Trygve Andreas Tønnessen var i tillegg nominert til «Editor of the year». Prisene ble delt ut i London tirsdag 27. november.