Fra Telenor til Ice

Mobilutfordreren Ice har ansatt Beathe Stangeland Eide som Head of Brand and Marketing.

Ice bygger landets nye mobilnett og er utfordreren til de to store, som hittil har dannet et duopol i det norske mobilmarkedet. Nylig ble Ice kåret til «Årets mobilselskap».

– Vi er glad Beathe valgte å komme til oss. Nå skal vi doble vår markedsandel fra i underkant av 10 prosent til 20 prosent. For å nå de målene er det nødvendig å arbeide videre med å sikre en sterk strategisk posisjon i markedet og ytterligere løfte merkevaren. Beathes bakgrunn og erfaring er nettopp det Ice trenger nå. Hun skal lede markedsavdelingen og har et overordnet ansvar for merkevaren «Ice», sier kommersiell direktør Shiraz Abid i Ice.

Beathe Stangeland Eide kommer fra Telenor Mobil hvor hun de siste årene har arbeidet som MarCom Strategy Manager. Hun har også tidligere arbeidet i både reklamebyrå og mediebyrå, og har utmerket seg ved å vinne flere priser, inkludert den prestisjetunge Mediaforums Hederspris. 

– Jeg opplever å komme til en fremoverlent organisasjon som virkelig har oppnådd mye på få år, og i tillegg satt seg nye ambisiøse mål. Sammen med mine kollegaer skal vi gjøre det vi kan for å videreutvikle og styrke posisjonen til Ice. Så er det for meg ekstra motiverende å få være hos en utfordrer, som har vist både evne og vilje til innovasjoner og bruk av nyeste teknologi.

– Nå har jeg ikke vært her i veldig mange dager, men jeg kjenner allerede at dette blir uhyre spennende. Jeg ser virkelig frem til å samarbeide med den fine, dyktige gjengen i Ice. Velkomsten har vært fantastisk og jeg er klar for 2020, sier Beathe.

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.