Breakfast lanserer Fornebu S

KLP Eiendom har valgt Breakfast som samarbeidspartner for lanseringen av et splitter nytt kjøpesenter som blir et naturlig sentrum for Fornebu, Snarøya og Lysaker.

22134 8b5c0 original

I disse dager vokser det fram en ny by på Fornebu beregnet på 25.000 innbyggere og mer enn 30.000 arbeidsplasser, og det på et sted som mange vil hevde er landets mest attraktive beliggenhet.

Miljøambisjoner. Direktøren for kjøpesenterforvaltning i KLP Eiendom, Ellen Solberg, gleder seg til å samarbeide med Breakfast.

– Fornebu S har miljøambisjoner i verdensklasse, og KLP Eiendom skal skape en møteplass hvor våre leietagere lykkes med sin forretning og hvor kunder og publikum trives. Breakfast svarte på oppgaven vår på en original, nytenkende måte som skilte seg ut i forhold til annen kjøpesentermarkedsføring. Løsningen hadde «edge».

– Det var mange ting som trigget oss med denne utfordringen, forklarer Thomas de Vries, kommunikasjonsrådgiver i Breakfast.

– KLP Eiendoms høye ambisjonsnivå samsvarer med vår filosofi, og byrået kribler etter å sette i gang, lover han.

Forankring i lokalbefolkningen.
– Vi gleder oss stort til å skape kreative kommunikasjonsløsninger, med en målsetting som sørger for at dette blir positivt forankret hos hele lokalbefolkningen. At de opplever dette som sitt er viktig. Vi lover små drypp frem mot åpning, og selve lanseringen skal man rett og slett ikke kunne unngå å få med seg, sier Christian Braathen, kreativ leder i Breakfast.

Fornebu S skal være et sentrum med bred appell, hvor barn og voksne, i fritiden og arbeidstiden, skal føle seg velkomne. Åpningen finner sted første halvdel av 2014.