Fisherman's Friend velger Dinamo
Distributøren Valora Trade Norway har valgt Dinamo som totalleverandør for Fisherman’s Friend, både på medierådgiving og reklamebyråtjenester.
Fisherman’s Friend har en lang historie i Norge og en sterk posisjon i det norske pastillmarkedet.
– Vi har en positiv utvikling i Norge og ønsker i 2014-2016 å bli enda mer synlig i markedet og styrke vår posisjon ytterligere hos forbruker. Målet er å opprettholde den fantastiske kjennskapen merket har i Norge, og i tillegg vinne kjøpsøyeblikket enda oftere, sier Henriette Dahl Jensen, Principal Account Manager i Valora Trade Norway.
– Fisherman's Friend ønsker å nå en yngre målgruppe og flere kvinner i årene som kommer, uten at det går på bekostning av den store gruppen av lojale brukere i dag. Dette vil få konsekvenser både for løsninger og medievalg, sier kundeansvarlig og senior rådgiver Helen S. Johansen i Dinamo.
– Fisherman’s Friends unike posisjon gjør at det er mulig å leke og «å dra på litt» i de kreative løsningene og slik sett er Fisherman’s Friend en drømmekunde forsetter hun.
De første løsningene kommer på luften I løpet av kort tid (se de første utendørsløsningen i høyre kolonne). Det vil være tung tilstedeværelse på tv, annonsering i landets største magasiner, sampling mot viktige målgrupper og flere pulser med nasjonale utendørskampanjer.
– Vi valgte Dinamo da de overbeviste med gode løsninger og strategier, samt fordelen med å ha alt i ett kommunikasjonshus fortsetter Henriette Dahl Jensen.
– Vi gleder oss til en spennende periode fremover.