Good Morning nominert til «Agency of the year»

Produksjonsselskapet Good Morning har for andre år på rad blitt nominert til «Agency of the Year» av nettsiden Awwwards.com.

41629 ba45c original
En av Good Mornings Awwwawards-premierte arbeider, frokostappen til Cannes Lions 2013.

Awwwards er en internasjonal konkurranse og nettside som priser det beste innen webdesign og webutvikling.

Good Morning er det eneste norske selskapet som er nominert. De konkurrerer om prisen med kjente produksjonshus som B-Reel, Fantasy Interactive, Tool of North America og Unit9.

– Det at Awwwards vurderer oss som et av verdens 18 beste digitalbyråer gjør oss veldig stolte. Det er bare å se på konkurrentene, som utgjør noen av de mest betydelige miljøene i USA, Sverige og resten av verden. Vi er et lite byrå med kun ni ansatte, som det føles nesten uvirkelig å skulle konkurrere med dem om prisen, sier administrerende direktør Eirik Fjellaksel.

Good Morning har vunnet Awwwards-prisen «Site of the Day» tre ganger i år. Fjellaksel mener at det er «Hverdagsreiesen» for NAF som gjør størst inntrykk.

– Det er en lekker kampanje med et design som føles veldig moderne. Det ligger også noe veldig kløktig HTML-programmering i bakgrunnensom får nettsiden til å operere friksjonsløst.