Gullkalven får byråhjelp

Studentkonkurransen Gullkalven inngår samarbeid med kommunikasjonsbyrået Superblaise og UT: studentbyrå.

72094 7f7c9 original
De med rynker: Representanter for Superblaise. De uten rynker: representanter for UT: studentbyrå og Gullkalven.

Kommunikasjonsbyrået Superblaise og deres studentinitiativ UT: studentbyrå går inn som hovedpartnere i Gullkalven. Joachim Levin, daglig leder i Superblaise, forteller at de to byråene er opptatt av unge talenter.

– Vi arbeider med unge mennesker i nesten alle prosjekter vi har, da de representerer en uredd holdning og disruptiv tilnærming til kommunikasjonsoppgavene som skal løses, sier Levin.

Gullkalven mener den nye hovedpartneren har et stort fagfelt som strekker seg lenger enn tradisjonell reklame.

– I våre øyne er Superblaise en aktør som følger med i tiden, og som er veldig tilpasningsdyktige, forteller markedssjef Julie Berntsen.

– I tillegg har de gjort det tydelig at de er opptatte av unge talenter, noe vi naturligvis setter høyt i vårt valg av partnere, fortsetter Camilla Bøgh, leder i Gullkalven.

– Med UT:studentbyrå på laget mener vi at samarbeidet vil fungere optimalt, da deres arbeid er helt i tråd med Gullkalvens visjoner, nemlig å danne en bro mellom studenter og bransjen, legger Sunniva Kviteberg, nestleder i Gullkalven, til.

– Superblaise og UT: studentbyrå er byråer der unge mennesker møter erfarne folk med ulik kompetanse og bakgrunn for å fortelle nye historier, skape nytt innhold og økt verdi for sine kunder. Derfor er det helt naturlig for oss å samarbeide med Gullkalven. Det er her neste generasjon talenter finnes, avslutter Levin.