Hexagon Ragasco velger Fuel reklamebyrå

Hexagon Ragasco gir gass for å bli verdensleder innenfor sitt segment. – Da er det godt å få Fuel med på laget, sier markeds- og kommunikasjonssjef Maria-José Pacheco.

Et bilde som inneholder person stående gruppe mann0 A0 A Automatisk generert beskrivelse
Fra venstre Maria-Jose Pacheco i Hexagon Ragasco, sammen med Fuel-teamet: grafisk designer Anne Hildremyr, rådgiver Benedicte Unhjem Johansen, byråleder Thomas Gude, samt AD/designer Kjetil Olstad og grafisk designer Tina Haukø Enger i bakgrunnen.  

Som den ledende produsenten av Composit LPG-sylindere med over 17 millioner sylindere i bruk over hele verden og 20 års erfaring har Hexagon Ragasco satt seg mål om å ta ytterligere andel av markedet i de deler av verden som fremdeles bruker stålsylindere. 

Hexagon Ragascos produkter bruker moderne teknologi på sitt produksjonsanlegg i Norge, og gir mange fordeler i forhold til tradisjonelle stålsylindere når det gjelder sikkerhet og brukervennlighet.

– Fuel’s wide expertise and positive presentation were decisive for us, throughout the process of choosing a new brand and communications agency to continue building upon our global leadership position. The skills of their creative team are impressive and we look forward to start our partnership and grow stronger togethe, sier Markeds- og kommunikasjonssjef i Hexagon Ragasco, Maria-José Pacheco.

– Hexagon Ragascos er en kunde vi virkelig ønsket oss for å ytterligere styrke vår B2B portefølje, samt at det var en motivasjon i seg selv å kunne jobbe med et innovativt og globalt selskap, med fokus på sikkerhet og brukervennlige produkter til hele verden fra sin fabrikk på Raufoss, sier byråleder Thomas Gude i Fuel Reklamebyrå.

– Vi gir Fuel Gass og er allerede i gang med flere store prosjekter sammen med Hexagon Ragasco, avslutter Gude.