HyperRedink vant Asker kommune-anbudet

HyperRedink gikk av med seieren i kampen om å bli Asker kommunes nye kommunikasjonsbyrå.

Hyperredink tonje ingunn 003x
Tonje Askim og Ingunn Solli.

– HyperRedink viser gjennom sin besvarelse forståelse for Asker kommunes kommunikasjonsutfordringer og presenterer nye og spennende grep for kommunens arbeid med kommunikasjon. Vi gleder oss til samarbeidet, sier kommunikasjonssjef i Asker kommune, Jon Bakkerud.

Kundedirektør Ingunn Solli i HyperRedink er på sin side utrolig fornøyd med det nye navnet på kundelista, som etter sammenslåing av kommunene Røyken, Hurum og Asker i januar er blitt landets åttende største kommune.

– Vi er veldig glade for å få enda et tilskudd på vår temmelig omfattende liste av offentlige kunder med viktige samfunnsoppdrag. Asker er en spennende «ny» kommune som etter sammenslåingen har fått nesten 100.000 innbyggere som daglig forholder seg til og har forventninger til kommunen de bor i. Det stiller store krav til innbyggerkommunikasjonen, sier Solli.

Rammeavtalen omfatter både markedsføring, strategisk kommunikasjonsrådgiving og grafisk design, og kan benyttes av alle kommunens 85 virksomheter. 

Strategisk innholdsrådgiver Tonje Askim fra HyperRedink mener Asker kommunes visjoner er spesielt motiverende.

– Vi liker at kunder setter seg høye mål. Det gjør at vi kan utfordre både dem og oss selv, og det stiller krav til at vi tråkker opp noen nye spor. Vi gleder oss til å utvikle fremtidens markedsføring og kommunikasjonsløsninger sammen med Asker kommune, sier hun.

HyperRedinks tilbudte team fikk full score i anbudsrunden, noe byrået er spesielt stolt av. Dette er resten av gjengen som skal jobbe med Asker kommune fremover er Dennis Tönnkvist (AD og kreatør), Helge Skivenes (kreatør og digitalrådgiver), Katrine Støre (senior prosjektleder), Heidi Lagerløv (senior designer) og Mari Veggum (interaksjonsdesigner og illustratør).