LeasePlan velger JCP PRAD

Da Norges ledende selskap innen billeasing og biladministrasjon la kontoen ut på pitch, falt valget på en gammel kjenning.

Leaseplanx
Fra venstre: Byråleder Lars Eia Kirkholm, kommunikasjonsansvarlig Lars-Petter Fossheim og prosjektleder Nina Callenås. Foto Vidar Windsland

– Vi falt for den befriende tilnærmingen gjengen har til kommunikasjon, sier digitalt kommunikasjonsansvarlig hos LeasePlan, Lars-Petter Fossheim. – De viste en inngående kjennskap til markedet, samtidig som de er tydelig på hva som skal til for å løse utfordringen. Vi opplever at de er ambisiøse på våre vegne, kombinert med at de besitter spisskompetanse for å løse det, avslutter Fossheim.

I JCP har vi alltid hatt en kultur for å være sultne på nye løsninger, kanaler og kundeforhold, sier byråleder i JCP PRAD, Lars Eia Kirkholm. – Det er grunnlaget for mye av vår suksess. Derfor betyr det ekstra mye for oss å vinne når vi får vise oss frem på nytt for eksisterende kunder. I tillegg elsker vi kunder med ambisjoner – vi er allerede godt i gang med å utvikle løsninger som skal gi enda flere i næringslivet, offentlig sektor og privat personer gleden av å lease sin drømmebil, avslutter Kirkholm.