Nominert til årets beste for 3. gang

Good Morning er nominert til Agency of the Year av Awwwards tredje år på rad. Try/Apt er det eneste andre norske byrået nominert i samme kategori.

55736 6dd09 original

En liten internettbarriere er brutt etter den tredje strake nominasjonen i Awwwards for Good Morning. Byrået kjemper om prisen med digitalt rettede byråer og produksjonsenheter som B Reel, Stink Digital, Media Monks og Try/Apt.

– Vi er selvsagt utrolig stolte over dette, så dette skal feires grundig. Bare det å få en nominasjon som Agency of the Year i konkurranse med byråer fra hele verden forteller oss at vi gjør mye riktig i forhold til digital kommunikasjon. Når vi nå ruster opp på både kreatør- og rådgiversiden, så er vi mer forberedt enn noen gang på å møte morgendagen. Det å legge til denne kompetansen på vår digitale grunnstamme har vi veldig troen på, og det er jo egentlig det motsatte av hva mange av de andre byråene har gjort, forklarer byråleder Eirik Fjellaksel.

Nyansatt kreativ leder Markus Lind, som nylig gikk fra Try/Apt til Good Morning, utbroderer.

– Starten på året kunne altså ikke vært bedre. Nå er vi mer motiverte enn noen gang til å gyve løs på et nytt år med mange nye muligheter. Grattis også til Try/Apt som fikk sin første nominasjon, hyggelig at de også følger etter.

Du kan lese mer om nominasjonen og avgi stemme på awwwards.com.