Parkerer Smart

Concept Communication har fått Park Smart som ny kunde, og drar i disse dager i gang en kampanje for selskapet.

Smart Park har spesialisert seg på utleie av parkeringsplasser, og for å få budskapet kjent gjennomfører Concept Communication følgende tiltak i bydelene Majorstuen, Grünerløkka og Sagene/Torshov.

1. To vrak plasseres oppå hverandre og kjøres ut i bydelene.
2. Rent buskap, selskapet vasker inn Park Smarts budskap på fortauet utenfor bygårdene i bydelene.
3. Selskapets folk er ute i bydelene og formidler budskapet, og de plasserer samtidig flyers under vindusviskerne på bilene og på dører til leigårder.

– Vi er blitt imponert over kreativiteten og den fine måten Concept har løst våre utfordringer på. De har hatt en evne til å finsikte kommunikasjonen direkte til de vi skal nå, og laget gode kreative løsninger som har gitt stor oppmerksomhet og respons, sier Erik Ertzgaard, daglig leder i Park Smart.

Parkeringsjakt. Idéen til Park Smart fikk Adiam Negassie og Erik Ertzgaard etter nok en gang å ha kjørt rundt for å finne en ledig parkeringsplass i Oslo. Konsulent og byråleder i Concept Communication, Morten Sandberg, synes det er utrolig inspirerende å jogge med en så engasjert kunde.
– Det har vært spennende å få lov til å jobbe med gründere som har vært villige til å benytte nye kanaler og tenke kreativt sammen med oss. En kombinasjon av geriljamarkedsføring, events, presseomtale samt andre stunts i bybildet, og en til en kommunikasjon direkte i målgruppen har den første kampanjeuken gitt gode resultater, sier Sandberg.

Listebilde: Rev Dan Catt (CC)