Saftige nyheter fra Kitchen og Lerum

Lerum lanserer nå sine største nyheter siden «Lerum utan tilsett sukker» og «Lerums utvalde», og har valgt Kitchen som nytt byrå på disse seriene.

36565 afc36 original

Nå lanseres leskedrikken «ZERoh!» som er eneste produkt i leskedrikk kategorien med 0 sukker, 0 kalorier og med naturlig smak og aroma. Den kommer i fire smaksvarianter og blir en solid utfordrer til Fun Light.

Den andre nyheten er en ny serie saft og syltetøy, «Lett frå Naturen», der Lerum er først ute med å benytte søtstoff fra Stevia-planten, som reduserer sukkerinnholdet med 50 prosent.

To team

Lerums nye reklamebyrå Kitchen står bak begge lanseringene.

– Vi valgte Kitchen på grunn av at de kunne tilby oss ulike team med gode referanser. Vi valgte ett team til ZERoh! lanseringen, og et annet til Lett frå Naturen-lanseringen. Vi følte de teamene som ble valgt ut, passet godt til våre konsept, og vi har hatt et svært godt samarbeid, sier profil- og sponsorsjef Grethe Kristin Lerum.

– Lerum er en ekte norsk merkevare tuftet på tradisjon og opphav, og det er artig å være med på å lansere nyheter som tar Lerum videre, sier konsulent Roald Ankerstad i Kitchen.

– Det har vært en spennende prosess å være med på utviklingen og lanseringen av disse produktene, som vil bidra til en positiv utvikling i kategoriene og imøtekomme tydelige behov fra forbrukerne, sier han.