September-Sølvfisken til Widerøe

McCanns profilfilm for det nye Widerøe-konseptet «Hele Norge. Hele tiden» vant sølvfiskjuryens hjerter for september.

9505 1c2b5 original

Juryen kommenter kort og konsist denne gangen: «Det er mange måter å snakke om rutenett og flyavganger på. Dette er en av de mest sjarmerende juryen har sett. En nydelig, og ikke minst, velregissert liten perle av en film.»

Foruten reklamefilm på tv og kino består kampanjen av print, nett og utendørsreklame. Det er også trykket en egen serie analoge postkort, som skal medfølge magasinannonser og dessuten distribueres til de reisende om bord.

Reklamefilmene er signert 4 ½ ved regissør Marius Holst og produsent Magnus Castracane. Filmfotograf har vært John Andreas Andersen og etterabeid er ved Storyline. Fotograf på annonser, utendørsreklame og postkort har vært Sverre Hjørnevik.

Du kan også se filmen på YouTube.

Team:
Tekst og AD: Team Torstein Greni og Stein Simonsen
Rådgiver: Janne Espevalen
Prosjektleder: Camilla von Borcke