SMFB tilbake på skolebenken hos Bjørknes og NKI

To tradisjonsrike utdanningsinstitusjoner er blitt nye oppdragsgivere i SMFBs kundeportefølje.

JET3889
Fra venstre: Belinda Jensen, Yasmin Bhatti, Viktoria Hansson, Linus Hjellström, Pia Ølstad, Lasse Polmar og Cecilie Bryner.

– Vi har hatt en jevn og fin utvikling de siste årene, og jobber hele tiden med å utvikle de beste verktøyene for studentene. Når vi nå skal vi ta neste steget i dette arbeidet var tiden inne til å søke en partner som kunne se oss utenfra og hjelpe oss på veien, forteller markedsdirektør Cecilie Bryner i Intendia Norge.

– På vei inn i kanskje den viktigste fasen i livet

– Dette er krevende og spennende grupper å kommunisere til. Samtidig er de også på vei inn i kanskje den viktigste fasen i livet sitt. Fokuset på digital undervisning og teknologi med økt læringsutbytte blir viktigere og viktigere, og hele undervisningssektoren er i en veldig spennende utvikling, sier kreatør i SMFB, Pia Ølstad.

– I vårt arbeid sammen med teamet i skolene, har fokuset ligget på å tydeliggjøre dimensjoner som definerer merkevaren utover at vi tilbyr undervisning, ting som er viktig for unge mennesker når de står ovenfor det kanskje viktigste valget så langt i livet, legger Ølstad til.

– En energisk gjeng

Ifølge byråmedgründer og partner Lasse Polmar ligger det et solid strategisk fundament i bunnen når SMFB nå er i gang med arbeidet om å nå målgruppen.

– Det er veldig inspirerende å få muligheten til å få jobbe med så spennende merkevarer som Bjørknes og NKI. Ikke bare er det viktige merkevarer i en positiv utvikling, men de er også en meget energisk gjeng som virkelig har ambisjoner på vegne av merkevaren sin. Det liker vi, avslutter Polmar.