Ebony and Ivory på Lagåsen

Dinamo forsterker sin interaktive kompetanse ytterligere med nye kreatører. Nye på Lagåsen er kreativ strateg Robert Radoli fra Naked og AD Tone Humblen fra Try.



Dinamo har den siste tiden gått systematisk til verks for å bygge opp sin interaktive avdeling. De har tidligere hentet rådgivningskompetanse fra FMCG-siden så vel som folk fra gamingindustrien. Nå har tiden kommet til å hente inn nye forsterkninger også på kreatørsiden. Kreativ strateg Robert Radoli fra Naked Communications teames derfor i disse dager opp med Art Director Tone Humblen fra Try.

– Ved å komplementere laget med en tekstforfatter med strategisk flermedialt fokus, sammen med en konsept- og idèsterk AD så vil vi kunne tilby våre kunder løsninger som gir oss enda bedre treffsikkerhet, sier en svært fornøyd Haagen Sæther-Larsen, leder av Dinamo Interaktiv.

Robert Radoli har jobbet både i Nakeds London- og Oslokontor og har blant annet jobbet med kunder som Djuice, Orange, 1881, Nokia, Dagbladet, H&M og Playstation. Han ser et stort potensial for innovasjon innenfor kommunikasjonsfaget på nett; der både form og innhold finner stadige nye former.

Tone Humblen har bakgrunn fra Try reklamebyrå og gleder seg nå til å jobbe med nettet. – Kreativt føler jeg det finnes flere muligheter enn begrensninger på nett. Det skal bli spennende å tenke ide innenfor et medie med så mange muligheter, sier hun. Tone har tidligere jobbet med annonsører som Color Line, Vinmonopolet, Sætre og Lilleborg.

Både Robert og Tone har bakgrunn fra Westerdals School of communication.