To digitale hoder til Maxus

Mediebyrået Maxus styrker sin digitale kompetanse med ansettelse av Cecilie Figenschou som digital direktør og Trine Kvam Hviding som digital rådgiver.



– Maxus har et stort fokus på kreative og effektive løsninger innenfor digitale kanaler. Nytenkning og nysgjerrighet er viktige egenskaper. Ved å utvide teamet med to nye digitale hoder posisjonerer Maxus seg enda sterkere for å nå våre kunders målsetninger og utfordringer, sier administrerende direktør Nathalie Eyde Warembourg.

Cecilie Figenschou kommer fra stillingen som Digital Business Developer i Color Line, og har tidligere jobbet som Online Marketing Manager samme sted, og som internettansvarlig i DFDS.

Trine Kvam Hviding har i de siste fire årene jobbet som markedssjef for Austrian Airlines i Norge, og har tidligere jobbet både med salg og markedsføring av flere flyselskaper i Lufthansa Gruppen.

– At begge kommer fra annonsørsiden, og fra reiselivsbransjen, er ren bonus. Det gir oss et viktig kundeperspektiv samt at de har jobbet i en bransje som vet hvordan man utnytter potensialet som finnes i digitale kanaler. Dette er uten tvil et stort konkurransefortrinn for våre kunder, sier Warembourg.

Begge har allerede begynt i jobben.

Maxus har kunder som blant annet Toyota, Jysk, Unilever, Synsam, Ski-VM, Hansa Borg Bryggerier, Scandic Hotels og Swix.