Dist-rådgiver skal lede Good Morning

Digitalbyrået Good Morning ansetter Thomas Moen fra Dist som ny byråleder.

9139 1f33d original

Good Morning har løst oppdrag for kunder som Peugeot, Amnesty International og Litago.

– Vi har frem til nå valgt å holde oss litt under radaren og jobbe opp en solid portefølje og gode kunderelasjoner. Nå er vi klare til å ta en tydeligere posisjon og bli mer synlige, da var Thomas et naturlig valg for oss når vi så han ble ledig på markedet, sier Eirik Fjellaksel (t.v), som er medeier og frem til nå har fungert som daglig leder.

Moen (t.h.), som har en svært tydelig posisjon innen digital kommunikasjon, har vært på Aegis-huset i snart to år. Hos Aegis-eide Dist har han vært ansvarlig for sosiale medier og har jobbet med strategi for blant annet Burger King og MatPrat. Moen kom også ut med en med en fagbok om blogging i sommer og står bak konferansene Social Summer og Social Winter.

Dritbra kommunikasjon. – Etter at det ble kjent at Dist legges ned ved nyttår fikk jeg svært mange spennende jobbtilbud i løpet av de første dagene, likevel var det lett å bestemme meg etter første møte med guttai Good Morning. Vi brenner alle for å lage dritbra og effektiv kommunikasjon på nettet. Magefølelsen min skrek ut at dette var riktig vei å gå, sier Moen.

De samme medeierne startet nylig opp selskapet Good Evening. Det nye byrået vil tilby tjenester innenfor postproduksjon, cgi, illustrasjon, foto og motion graphics.

– Med ny byråleder og etableringen av Good Evening tror Good Morning på at 2013 blir et spennende år med videre vekst og prisvinnende jobber, sier Good Morning-gründer Rolf A. Jensen.

Foto: Good Morning