Fire nye til Dinamo Design

Dinamo Design styrker laget med tre designere og en prosjektleder.

90459 f3935 original
Fra venstre: Marie Skajaa Sandegren (prosjektleder), Svein Erik Farstad (designer), Veronica Holand (designer), Nicholas Kulseth (designer).

Flere store oppdrag og spennende oppgaver gjorde at Dinamo Design trengte å forsterke seg på flere områder, ifølge kreativ leder Simen Grankel.

– Vi er kjempefornøyd med å endelig få denne gjengen på plass, de komplimenterer og fornyer oss, og er allerede i gang med flere prosjekter, forteller Grankel.

De fire nye er:

Marie Skajaa Sandegren, som har bred erfaring som prosjektleder innen visuell identitet, profil, pakningsdesign og webdesign, sist hos Metric Design, der hun har jobbet med kunder som Maarud, Bakehuset, Arcus Wine Brands, Vega Scene, Fredriksborg Eiendom og Hedda festivalen. Hun har tidligere jobbet i ulike roller i DN og SBS Radio.

Svein Erik Farstad jobber i strekket mellom teknologi og design, og er opptatt av å skape helhetlige og brukervennlige opplevelser. Svein Erik kommer fra Making Waves, hvor han har jobbet som grafisk designer og front-end utvikler med kunder som Det Norske Teatret, Orkla, NFF, Fresh Fitness, SATSELIXIA og Ruter.

Veronica Holand er grafisk designer med erfaring fra Tank og SDG og kunder som Norsk Tipping, U-dir, VID, KLP, Kolonihagen, Cappelen Damm og Velferdsetaten. Veronica har en bachelor i Grafisk Design fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole og Art Direction fra Westerdals.

Nicholas Kulseth er en teknisk og konseptuell designer som kommer fra stillingen som grafisk designer i Sopra Steria, hvor han jobbet med store digitale løsninger, visuelle identiteter og mobilapper for kunder som MøllerGruppen og SpareBank1. Nicholas har en bachelor i Grafisk Design fra Westerdals.

– Alle fire har solid erfaring fra sterke designmiljøer. Med disse fire, og de 13 andre som også tilhører designgjengen i Schweigaards gate, er vi veldig bra rigget for alt vi skal gjøre sammen med kundene våre fremover, fortsetter Grankel.

– Det blir en travel høst, med designoppdrag for kunder som Vinmonopolet, Norsk Tipping, Statkraft, Høgskolen i Innlandet, Asker kommune, MFO, Hatting, Feide og mange andre små og store paknings- og identitetsoppdrag.