Tre nye til Per Høj

Per Høj har ansatt Gro Larsson, Yvonne Aarnes og Pia Styrmo Borghagen, og teller dermed 27 ansatte. De tre kommer fra Hyper, Futatsu og Teknisk Ukeblad og skal styrke Per Høj på innhold, art direction, tjenestedesign og planning.

Gro Larsson har jobbet ni år i Hyper som kreatør med kunder som Stortinget, Active Brands, Varnergruppen, TINE Melk og NMBU. Sistnevnte vant hun gull, sølv og bronse med i Gulltaggen tidligere i år. Hun er ansatt som planner og tjenestedesigner i Per Høj.

– Etter å ha jobbet i samme byrå i ni år er det veldig hyggelig å komme til Per Høj og umiddelbart oppleve at det er som å komme hjem. Jeg valgte å flytte på meg for å kunne dedikere meg mer til innsiktsarbeid og strategi, og er veldig fornøyd med å få begynne i et byrå som er så gode til å finne overraskende innsikter og skape kommunikasjon folk bryr seg om. I tillegg er jeg takknemlig for at jeg samtidig får fortsette å utvikle produkter og tjenester, sier Larsson.

– Ofte kake i kantina

Yvonne Aarnes er utdannet AD fra Westerdals og har lang fartstid i bransjen. Hun har tidligere jobbet i Dinamo, McCann og Futatsu. Hun skal hovedsakelig jobbe med Avinor, som Per Høj vant etter en omfattende anbudsrunde i fjor.

– For meg er Per Høj et inspirerende og spennende reklamebyrå med store kreative muskler. Jeg er veldig stolt og glad for å jobbe i et byrå med så mye innsikt blandet med galskap, og dessuten er det ofte kake i kantina, forteller hun.

Pia Styrmo Borghagen har tidligere studert fotojournalistikk, reklame og merkekommunikasjon og har en bachelor i kreativ skriving fra England. Hun har en bakgrunn som innholdsprodusent i Teknisk Ukeblad. Nå skal i hovedsak jobbe med å skape innhold for merkevarer for Emirates, Avinor og Kia.

– Jeg ville jobbe et sted hvor det var spennende kunder, flinke folk og et godt arbeidsmiljø. Da var Per Høj et opplagt valg, så jeg er veldig glad for å være på plass, sier hun.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.