TRY styrker seg som mediebyrå

Mediebyrået TRY Opt har hentet inn to av markedets fremste medierådgivere og ansetter Marion Berg Odvén fra IUM og Hanne Gilje Sekse fra OMD.

– Vår idé og forretningsmodell handler om å bryte ned siloer og unngå unødvendig tidsbruk på veien fra strategi og ide til produksjon og distribusjon. Det merker vi at stadig flere kunder opplever som en konkurransefordel, derfor ansetter vi nå flere rådgivere, sier daglig leder Gunnar Stensaker i TRY Opt.

Marion Berg Odvén har 11 års erfaring fra mediebyrået IUM og kommer fra stillingen som Planning & Trading Director. I IUM hadde Odvén ansvaret for broadcast og hun ledet avdelingen for planning & buying. 

– Å få muligheten til å bli med på laget hos Try Opt er fantastisk spennende. Try Opt leverer på høy faglig kvalitet, er nytenkende og jeg har sterk tro på å være en del at et større miljø i Tryhuset. Denne muligheten måtte jeg bare si ja til! Try Opt har en solid digital forankring og nå gleder jeg meg til å få brukt min kompetanse og erfaring i den videre satsingen som et fullservice mediebyrå.  

Hanne Gilje Sekse ser også frem til ny jobb på TRY-huset.

– Try Opt har et utrolig givende og kunnskapsrikt miljø som jeg gleder meg veldig til å bli bedre kjent med. Selskapet inngår som et av de mest attraktive kommunikasjonshusene i Norge akkurat nå, og jeg gleder meg veldig til å bidra med å bygge opp og forme mediebyrådelen av denne virksomheten. Jeg tror nemlig at vi kan levere et sett av kunnskap og tjenester på tvers av huset som få andre kommunikasjonshus kan.

Strategisk medierådgiver Benedicte Felix er glad for å få flere folk fra den etablerte  mediebyråsiden.

– Jeg har vært her i noen måneder nå, og etterspørselen etter et byrå som tenker nytt og utfordrer satte strukturer er åpenbar. Det er nettopp denne etterspørselen Hanne og Marion vil bidra til å levere på.

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.