Clear Channel forsterker sin digitale satsning

Blir en viktig del av utendørsselskapets strategi rundt kundeutvikling og digital kreativitet.

96006 f50c9 original
F.v: Nora Bruun-Olsen, Kai Lu og Betina Olsen.

Clear Channel har gjennom de siste årene vært preget av en omfattende digitaliseringsutvikling, som har ført til at kundene nå blir tilbudt et mer fleksibelt digitalt tjenestetilbud. For å styrke kompetansen ytterligere innenfor det digitale tilbudet, forsterker Clear Channel sine team innenfor strategi og salg, og henter Kai Lu fra Aller Media, Nora Bruun-Olsen fra TRY, og Betina Olsen fra Egmont Publishing denne våren.

– Vi vil trenge god faglig kompetanse for å imøtekomme våre kunders behov, samtidig som vi utfordrer dem til å utnytte mediets fulle potensial. Kai, Nora og Betina passer perfekt inn i vår strategi, og de vil være med å sikre at Clear Channel leverer høy kvalitet til våre kunder også de neste årene, sier sier Dennis Højland Nyegaard, Country Manager i Clear Channel Norge.

– Viktig del av bymiljøet

Kai Lu kommer fra stillingen som strategisk kundeansvarlig i Aller Media, og har tidligere jobbet i Eniro og Nettavisen. Sammen med Betina Olsen er de begge ansatte som Key Account Managere.

Med erfaring fra strategi, kreativ konseptutvikling og kundeansvar fra blant annet Try Opt, Equinor, og Aller Media, blir Nora Nora Bruun-Olsen en viktig brikke i den strategiske delen av Clear Channel de neste årene som Account Manager.

– Utendørsreklame er en stor og viktig del av bymiljøet, og Clear Channel har et fantastisk utgangspunkt for å nå ut til sine målgrupper i en hektisk hverdag gjennom både digitale og analoge kanaler. Vi har alle erfart hvor fort det svinger i mediemarkedet, så derfor blir det viktig at vi raskt klarer å identifisere de utfordringene vi måtte stå ovenfor også i fremtiden, og sikre at vi klarer å levere gode kampanjer med relevant budskap, forteller Bruun-Olsen.