Dinamo satser bredere

Anneli Brodin skal lede kommunikasjonshusets satsning på CRM og kundelojalitet fra 1. februar.

8453 e44b8 original

rodin kommer fra direktørstilling i mediebyrået Carat, og har ifølge sin nye arbeidsgiver bred erfaring både innen direktekommunikasjon og kundelojalitet.

Som fagansvarlig skal hun bidra til å øke fokuset på CRM og relasjonskommunikasjon i Dinamo.

– Dette er et etterspurt fagområde fra kundene våre, som vi ser frem til å videreutvikle sammen med Brodin. Økt trykk på CRM vil både styrke tilbudet vårt og gi støtte til øvrige satsinger vi har igangsatt, sier kundeansvarlig i Dinamo, Erik Loe.

Fag i konstant utvikling. Som leder for den strategiske enheten ChangeMakers i Carat har Brodin jobbet med kommunikasjon og merkevarestrategi. Hun har også vært med på å etablere CRM som eget forretningsområde i Carat.

– Fagområdet kundelojalitet er noe som alltid vil være aktuelt for samtlige annonsører. Samtidig er det under konstant utvikling. Hos Dinamo har jeg mulighet til å både utvikle strategi, og være delaktig i hvordan kommunikasjonen tas ut. Jeg skal gjøre mitt for at Dinamo bli ansett som best på å bygge salg og lojalitet for sine kunder, noe jeg mener altfor få byråer tar stilling til og sikter mot, sier Brodin.

Fremtidens verktøy. Digital direktør Helge Tennø forteller at dette er et stort satsningsområde for Dinamo.

– Skal vi nå kundene på de flatene de oppfatter som personlig, må kommunikasjonen også være det. CRM er fremtidens verktøy for norske merkevarer som ønsker direkte sammenhengende kommunikasjon gjennom hele kundereisen, kommenterer Tennø.

På bildet: seniorrådgiver Erik Loe og Anneli Brodin. Foto: Dinamo