HyperRedink gir gass på filmsatsingen

Magnus Ersland er ansatt som produksjonsleder i HyperRedinks filmavdeling Frame. Han kommer fra Heimlich, har lang erfaring fra Teddy TV, og lover å sette spor etter seg i Frames spennende filmmiljø.

DSC0063
Magnus Ersland blir produksjonsleder i Frame.

HyperRedinks satsing på film og animasjon, Frame, leverer alt fra store reklamefilmer og redaksjonelle contentfilmer, til animasjon, motion, 3D-film og mer enkle filmproduksjoner.

– I Magnus har vi fått en medarbeider som har jobbet med alt fra de små til de aller største produksjonene. Han har dessuten vært sentral i flere reklamefilm- og tv-konsepter som har satt dype spor etter seg de siste årene. Når han i tillegg er kjent for å være både detalj- og løsningsorientert, passer han perfekt inn i Frame-ånden, sier administrerende direktør Øyvind Vederhus i HyperRedink.

Magnus Ersland kommer fra samme type stilling i Heimlich, der han har produsert reklame for blant annet Telenor, Rema 1000, McDonald's og Statens vegvesen.

– Jeg har også seks år bak meg fra Teddy TV, der jeg fikk jobbe med faktabasert innhold som «Petter Uteligger», «Typisk Deg» og «Else om: selvmord». I HyperRedink får jeg muligheten til å kombinere disse erfaringene på en unik måte, og det gleder jeg meg veldig til, sier Ersland.

Nye kolleger på hjemmekontor

Det har vært en litt rar start for den nye produksjonslederen som ble ansatt mens de fleste av HyperRedinks folk satt på hjemmekontor.

– Litt annerledes er det jo. Jeg har ennå ikke tatt noen i hånden, og det er fortsatt få folk på kontoret. Men jeg har blitt tatt veldig godt imot og er allerede i full sving med et spennende prosjekt. Dette blir veldig bra, sier Magnus Ersland.

Nå gleder han seg til å få brukt allsidigheten sin.

– HyperRedink er et fremtidsrettet selskap med dyktige, kreative folk i alle ledd. For egen del gleder jeg meg til å jobbe tett på prosjektene fra start til slutt. Her får jeg virkelig bruk for alt jeg kan, og jeg kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til å jobbe direkte opp mot kunder og å lage knallgodt innhold sammen med dem og mine nye dyktige kolleger, sier han.