Ny innholdsprodusent til TRY Innhold

TRY Innhold vokser og får inn ny, erfaren innholdsprodusent.

TRYs innholdsmarkedsføringsspesialister har i løpet av høsten fått nye kunder og oppdrag særlig innenfor B2B-segmentet, og henter inn Signe Steinnes som ny innholdsprodusent i TRY Innhold.

Tryinnholdsprod
Signe Steinnes. Foto: Geir-Atle Johnsen

– Signe har bred erfaring fra både innholdsproduksjon og kommunikasjon, og er dessuten skikkelig god på tekst. Vi er veldig glade for at hun nå blir en del av teamet vårt, sier leder av TRY Innhold, Lene Vintervoll.

Signe Steinnes er utdannet journalist ved Universitet i Bergen, og har over ti års erfaring som journalist, innholdsprodusent og kommunikasjonsrådgiver. Hun har tidligere jobbet som journalist i Stavanger Aftenblad, og vært informasjonsrådgiver, redaksjonssjef, og senior kommunikasjonsrådgiver i Posten Norge. Steinnes kommer fra stilling som daglig leder og tekstforfatter i eget innholdsbyrå der hun har jobbet med innholdsproduksjon, språkvask og redigering.

– Det er utrolig gøy å bli en del av et så stort og anerkjent kommunikasjonsmiljø som TRY, og å bidra til den offensive innholdssatsingen deres. TRY jobber med noen av Norges største og mest spennende merkevarer og bedrifter som satser på moderne B2B-markedsføring – og jeg gleder meg veldig til å lage skikkelig godt innhold for dem, sier Steinnes.

I TRY skal Steinnes jobbe som innholdsprodusent med kunder på tvers av hele TRY-huset.