Rikke Ytreland til Larssen & Amaral

Hun har spesialisert seg på merkevarebygging, og skal bistå kundene til L&A med å bygge sterke merkevarer over tid i sosiale medier, digitale og trykte flater.

Gruppe2 V2x
Fra venstre: Cecilie Larssen Lønning, Eric Amaral Rohter, Rikke Ytreland og Harald Larssen Lønning.

Larssen & Amaral vokser og har ansatt markedsfører Rikke Ytreland. Rikke har en grad i moteledelse fra Berkeley College og markedsføring fra høyskolen Kristiania. Hun har jobbet innenfor PR og markedsføring hos Jamari, J. Lindeberg og Garnius, før hun nå blir en del av teamet i Larssen & Amaral.

– Vi ser at kundene våre i større og større grad ønsker hjelp til å forvalte nye visuelle identiteter over tid digitalt og fysisk. Rikke vil være en stor styrke for oss inn i dette arbeidet med å bygge sterke merkevarer og skape den riktige følelsen for kundene til våre kunder, sier daglig leder Cecilie Larssen Lønning.

Med en stor interesse for sosiale medier, søker Rikke alltid etter siste trender og nye innovative måter å markedsføre bedriftene på. Hun har tatt med seg inspirasjonen fra storbylivet i New York hjem til Haugesund for å skape merkevarer og godt innhold som engasjerer.

– Jeg ser frem til å jobbe tett på lokale, nasjonale og internasjonale kunder for å skape engasjerende og inspirerende merkevarer. L&A har høye ambisjoner og har vist at de er ekstremt dyktige på det de holder på med. Jeg gleder meg til å bli en del av teamet, sier Rikke Ytreland.

Larssen & Amaral er på talentjakt etter et år preget av ​økende arbeidsmengde og flere større prosjekter for nye og eksisterende kunder i tillegg til egen produktutvikling.

– Får vi den rette søkeren, ansetter vi, avslutter Cecilie Larssen Lønning.

Rikke Ytreland trer inn i rollen som Digital merkevare og kommunikasjonsansvarlig 1. mars.