To nye hoder til Allegro

Allegro styrker staben med to nyansettelser i september. Joanna Carr og Kristin Igelkjøn starter som henholdsvis CX-konsulent og rådgiver.

Allegro Kristin og Johannax
Kristin Igelkjøn (t.v) og Joanna Carr (t.h) har startet opp i Allegro.

– Allegro er en nytenkende bedrift som leverer solide og helhetlige tjenester. Dette gleder jeg meg til å være en del av, og jeg ser frem til å «Rock the CX of Norway», sier Joanna Carr fornøyd. 


Tar kundeopplevelsen til nye høyder

Joanna kommer fra rollen som Customer Experience Trainer i Ritual Cosmetics. Hun er også en populær foredragsholder, og er én av få personer i Norge som faktisk er sertifisert innen Customer Experience.

– Våren har vært utfordrende for bransjen vår, men vi løfter blikket og ser fremover, sier Pia Gundersen, administrerende direktør i Allegro. – Spesialisering innenfor CX er noe vi har ønsket oss en stund, da vi er overbevist om at dette fagområdet med tilhørende metodikker vil bli avgjørende for fremtidens bedrifter, organisasjoner og merkevarer som ønsker å differensiere seg og ta en tydelig posisjon i kundenes liv. Dette er kompetanse Joanna bringer med seg, og hun vil bli en sterk ressurs for teamet vårt.

Fortsetter teknologisatsningen

– Jeg gleder meg til å utvikle solide digitale strategier til kundene, forteller Allegros nye rådgiver, Kristin Igelkjøn. – Sammen kan vi finne løsninger som er brukervennlige og kostnadseffektive, og som skaper målbare resultater.

Kristin har lang fartstid fra selskaper som Evry og CoreTrek. Hun kommer rett fra stillingen som markedssjef i gründerselskapet Tidypos. Selv om hun syntes det var spennende å bygge en merkevare helt fra bunnen av, gleder Kristin seg nå til å ta fatt på nye prosjekter.

Den gleden deles av Håvard Hovind, direktør for digital utvikling i Allegro: – Vi har fulgt Kristin lenge og har ønsket henne med på laget en god stund. Nå passet det endelig for begge parter, så vi er derfor veldig fornøyde med at hun nå blir en del av Allegro, sier Hovind.