TRY Pearl ansetter kundedialog-ekspert

Rune Storkaas blir 1:1 konseptutvikler og kreatør i TRY Pearl.

Kopi av TRY Pearl PR 0421 1x
Fra venstre: daglig leder Kaare Øystein Trædal, konseptutvikler og kreatør Rune Storkaas og leder kundereise og CRM, Charlene Walkoff.

– Norske bedrifter satser stadig mer på egne kanaler for direkte kommunikasjon med egne kunder. COVID-19 har ført til at CRM, kundereise og kundedialog har fått plassen i framsetet i markedsføringsmiksen, derfor er vi veldig glade for at en så erfaren person som Rune Storkaas skal starte hos oss som konseptutvikler, sier Charlene Walkoff, Leder kundereise og CRM, TRY Pearl

Storkaas har lang og bred erfaring fra store og små reklamebyråer samt egen virksomhet som art director, kommunikatør og konseptutvikler. Han har jobbet med blant annet telekom, bank/forsikring/finans, pharma, post, bil, tog og fly.

– Han har solid kompetanse for å skape sterke konsepter for kundekommunikasjon som både virker og begeistrer, er opptatt av målgruppens perspektiv og brenner for 1:1 kommunikasjon som merkevarebygger, supplerer Walkoff.

– Menneskene må komme først

I fjor flyttet TRY alt CRM-arbeid til teknologiselskapet TRY Pearl for å knytte innhold, konsepter og teknologi tettere sammen. Det var også dette som motiverte Storkaas til å begynne i jobben.

– Mennesket må komme først, så får dataene og algoritmene verdi. Verktøyene og teknikken er der, men det er likevel langt mellom de virkelig gode kundeopplevelsene. Opplevelsen av at en merkevare faktisk oppfører seg som en likandes person, og som gir deg følelsen av å være mer enn et kundenummer. TRY Pearl har satt seg som mål å være Norges fremste miljø på å jobbe på tvers av siloene mellom markedsføring og teknologi, og denne reisen gleder jeg meg til å være med på, sier Storkaas.