Fakta & følelser - Innsikt i praksis

Kreativt Forum inviterer til et seminar om hvordan god innsikt kan finnes og anvendes for å øke effekten av markedskommunikasjon.

I en verden hvor de kreative mulighetene aldri har vært større og hvor presset på å skape effekt har tatt nye høyder, har innsikt fått en større plass og mer fokus når vi skaper kommunikasjon. Samtidig har innsikt blitt et begrep som brukes til å betegne alle former for data man måtte ha.

Så hva er egentlig innsikt? Og hvor finner vi det? På dette frokostmøte vil vi kombinere fakta og følelser. Vi vil på en inspirerende og involverende måte se nærmere på hvordan man rent praktisk finner frem til innsikt som gjør en forskjell i markedskommunikasjon, og vise eksempler på god bruk av innsikt i caser.

 

Foredragsholdere:

Simen Hanssen, Strategic Planner, Anorak // The North Alliance.

Med 20års erfaring fra forskjellige deler av kommunikasjonsbransjen, blant annet Vizeum, Telenor og McCann, bringer Simen et bredt perspektiv og god forståelse til ett hvert innsiktsarbeid. På dette seminaret deler Simen kunnskap og sitt perspektiv basert på sine erfaringer.

 

Nicklas Bohman, Strategic Planner, Anorak // The North Alliance. 

Ansvarlig for strategi- og planning avdelingen i Anorak. Har arbeidet tett med noen av Norges mest kjente merkevarer, blant annet SAS og Vipps. Nicklas liker å grave etter verdifull innsikt og mener det ofte utgjør den store forskjellen mellom liten eller stor kommunikasjonseffekt.  

 

Andre bidragsytere: 

Henrik Habbestad, 

Patrik Bergfjord, 

Espen Haugen,

Lars Holthe 

 

Hvem bør delta? 

Seminaret er for deg som utvikler kommunikasjon og som enten arbeider i en markedsavdeling eller i et byrå.

 

Tid og sted: 

Dato kommer snart, kl 9.00-10.30
Det serveres frokost fra kl. 08.30 - 09.00.

Sted: kommer snart. Oslo 

Pris: 

Kr 250 for KF medlemmer
Kr 500 for ikke-medlemmer


Påmeldingsfrist:

Klikk her for påmelding >>

 

Takk til vår samarbeidspartner:

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.