Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
For å markedsføre DNBs døgnåpne kundeservice, kjøpte vi alle reklamepausene i et helt døgn på TV 2.
Datoen var fredag 19. september og i løpet av ett døgn skulle det sendes over tusen filmer der nordmenn delte tips og råd.
I ukene før selve Døgnet, inviterte DNB Norges befolkning til å dele sine beste råd. Om alt fra A til Å. Navet i kampanjen - og der hele døgnet ble til - var www.døgnet.no. Gjennom sosiale medier og reklamefilmer ble folk sendt til nettsiden hvor man kunne laste opp filmen med rådet man ville dele. På nettsiden kunne man også bli inspirert av andre gode råd, med gode søkemuligheter blant de tusenvis av rådene som kom inn.
Siden rådene først og fremst ble filmet med mobilen, og dermed også lastet opp der, var det spesielt viktig med en responsiv nettside.
Vi har gjort siden om til sin opprinnelige form (som den var før 19. september), med unntak av at det ikke går an å laste opp nye råd nå.