Døgnet

16259 56a0d original
Sendt inn av
TRY
Kunde
DNB
Medieplassering
TV2
Ekstern url
http://døgnet.no/
For å markedsføre DNBs døgnåpne kundeservice, kjøpte vi alle reklamepausene i et helt døgn på TV 2. Datoen var fredag 19. september og i løpet av ett døgn skulle det sendes over tusen filmer der nordmenn delte tips og råd. I ukene før selve Døgnet, inviterte DNB Norges befolkning til å dele sine beste råd. Om alt fra A til Å. Navet i kampanjen - og der hele døgnet ble til - var www.døgnet.no. Gjennom sosiale medier og reklamefilmer ble folk sendt til nettsiden hvor man kunne laste opp filmen med rådet man ville dele. På nettsiden kunne man også bli inspirert av andre gode råd, med gode søkemuligheter blant de tusenvis av rådene som kom inn. Siden rådene først og fremst ble filmet med mobilen, og dermed også lastet opp der, var det spesielt viktig med en responsiv nettside. Vi har gjort siden om til sin opprinnelige form (som den var før 19. september), med unntak av at det ikke går an å laste opp nye råd nå.

Bidragsytere

  • Diana Jandl
    Prosjektleder
  • Janne Espevalen
    Ansvarlig hos kunde
  • Camilla von Borcke
    Prosjektleder
  • Martin Klausen
    Webdesign
  • Lisa Canneaux
    Prosjektleder
  • Lars Joachim Grimstad
    Tekstforfatter
  • Thomas Sømoen
    Webutvikling
  • Egil Pay
    Art Director
  • Anders Stalheim Øfsdahl
    Webutvikling
  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Marius Nettum
    Webutvikling
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Markus Lind
    Webutvikling
  • Camilla Bjørnhaug
    Tekstforfatter
  • Andrea Eckerbom
    Regissør
  • Preben Moan
    Art Director
  • Beate Tangre
    Producer
  • Arne Eggen
    Konsulent
  • Rebecca Padoin Schrøder
    Producer