Orkestertalent

7689 dc833 original
7692 7ca44 original
Sendt inn av
Werksemd
Kunde
Stavanger Symfoniorkester
Medieplassering
Kampanjeweb, kino i Rogaland, web-annonse aftenbladet.no, plakater og flyers, utendørs boards
Oppgave: Å rekruttere musikalske talenter i aldersgruppen 13 - 18 for Stavanger Symfoniorkester. De unge musikerne blir en del av orkesteret for et år på utvalgte konserter og talentjakten fungerer som et mentorprogram. Prosjektet er en del av SSOs ambisjon om å være aktiv deltakende og utviklende for regionens musikkliv og støttes av Statoils sponsorprogram Morgendagens Helter. SSO leter altså etter musikalske talenter. Leting har et formspråk alle kjenner. Kampanjen låner formspråket/estetikken til en rekke nettinstitusjoner som Google, Youtube, Facebook, Wikipedia og Spotify og LAR MEDIENE SELV FORME BUDSKAPET. Målgruppen for kampanjen er media-savvy og er en del av en generasjon for hvilke det er like naturlig å SKAPE medieinnhold som å konsumere. Case video: https://vimeo.com/51047504 Reklamefilm: https://vimeo.com/51739137

Bidragsytere

  • Kjetil Ravnås
    Annet (må beskrives)
  • Bo Randulff
    Filmfotograf
  • Nina Elisabeth Børke
    Art Director
  • Nina Elisabeth Børke
    Regissør
  • Nina Elisabeth Børke
    Grafisk Design