The Weatherproof Banner

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
MENY
Medieplassering
Widespace (mobile nettbannere)
Den ustabile norske sommeren er en hodepine for dagligvarebransjen. Hva skal man annonsere? Blir det sol og grillvær eller blir det 10 grader og regn? Vi bestemte oss for å koble værdata med Geolocation og MENY sitt store utvalg, oppskrifter og tilbud. Resultatet ble et personlig tilbud som passet været der kundene befant seg til enhver tid. Av dem som ble eksponert for bannerne var det 31% flere som sa de kom til å velge Meny neste gang de skal handle enn de som ikke hadde sett bannerne.

Bidragsytere

  • Kjetill Nybø
    Art Director
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Haakon Dahl
    Konsulent
  • Therese Røkke
    Prosjektleder
  • Eirik Fjerdingstad
    Grafisk Design
  • Henrik Ek
    Grafisk Design
  • Adam Grüner
    Annet (må beskrives)