Frist for billett til Gullblyantens Fagdag

Siste frist for påmelding til Gullblyantens Fagdag.

Konferansen samler foredragsholdere fra flere land og fagmiljøer, som med ulike perspektiver kan bidra til både læring og endring. Vi håper at byråer og oppdragsgivere deltar sammen på dette arrangementet, slik at dialogen kan fortsette inn i neste felles prosjekt!

Two sides of the Axe Success Story
What can Norwegian advertisers and agencies learn from how BBH and Unilever work together?

Tim Jones, Senior Strategist at BBH London and Jo Lavender, Senior Brand Manager, Unilever present the insights, the beginning and key elements in the evolution of the Axe Case, and share key successfactors in the collaboration between Client and Agency over many years.

Bli utfordret på konseptuell tenkning
Ole Gustavsen, leder av Snøhetta, vil gjennom prosjekter fra hele verden fortelle om hvordan man gjennom utvikling av unike konsepter får prosjektteam og kunder til å strekke seg mot det umulige. Hvordan kreativitet spiller sammen med kunnskap og mangfold for å skape prosesser som leder til banebrytende løsninger og design med stor involvering fra oppdragsgiver. Han vil også vise noen spennende funn fra Snøhettas eget forskningsprosjekt om kreativitet, og utfordringer innenfor kreativ ledelse og kommunikasjon.

Welcome to Hell!
Hør hvordan norsk black metal og svenskehat har bidratt til å bygge opp et designbyrå og et jeansmerke. Det norske designbyrået Anti og deres jeansmerke Anti Sweden har høstet stor anerkjennelse for hvordan å tenke annerledes, og skaffe seg erfaringer utenom det vanlige for å nå ut til sitt marked.

Money & Magic: Innovation's Sweet Spot
Marcus Oliver, Partner and Innovation Director at Fahrenheit 212 will be speaking about the crucial importance of Commercial Creativity in developing new products, brands and businesses. As the backbone of Fahrenheit 212's business, Commercial Creativity posits that Money & Magic are two sides of the same coin. Creativity elevates the strategy development process, while operational and financial acumen elevate the idea development journey. You need both sides for tangible revenues.

The Jeremyville Studio: Destroying the Boundaries
Jeremyville is a revolutionary new kind of design studio, destroying the boundaries between the fields of fine art, product design, advertising, publishing, street art, designer toys and apparel design. Founded by the artist Jeremyville, with Megan Mair as Creative Director, the studio is based in New York City & Bondi Beach in Sydney. Jeremyville attracts a new kind of client wishing to reach a sophisticated global audience of tastemakers and influencers.

The Jeremyville Studio talk by Megan Mair and Jeremyville, will focus on how clients and brands can open up an authentic dialog, and speak with these new, young, influential & sophisticated consumers, who have an interest in street art, sneaker culture, designer toys, design books, social media, and exciting new paradigms of what a brand can be. 

Historien om et veddemål og en million sjiraffer
Ola Helland samlet sammen en million sjiraffer på 440 dager for å vinne et veddemål og en kasse pils. Han forteller den utrolige historien.

Alle mine kampanjer kan håndtere 1.000.000.000 brukere!
Hør hvordan Creuna samarbeider med Microsoft for å fjerne tekniske barrierer og økonomisk risiko, slik at kreativiteten får spille hovedrollen. I en tid hvor selv små kampanjer kan ta av viralt, kreves ofte store investeringer i teknologi. Vi ser på hvordan du kan være forberedt på suksess, helt uten investeringer, leveringstid og kapasitetsproblemer.

Meld deg på fagdagen her: www.gullblyanten.no/attendance

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.