Historien bak merkevaren

Velkommen til kundeseminar hos Scandinavian Design Group, med frokost og faglig påfyll.

Fire ledere har designet en ny merkevareopplevelse, og de vil dele sine erfaringer. De vil gi oss et ærlig innblikk i mål og foreløpige resultater, men også i hvilke utfordringer de har støtt på underveis.

Program

  • 07.50 Dørene åpner, frokostservering
  • 08.10 Velkommen til oss v/ CEO Anne-Marie Brady
  • 08.20 Forretning og merkevare. En og samme sak? v/ Markedsdirektør Hanne Norstrøm-Ness i Vipps
  • 08.40 Konseptet er helten v/ Hotelldirektør for Amerikalinjen,Wilhelm Hartwig
  • 09.00 Merkevaren Norge - Hvorfor brande et helt land?v/ Spesialrådgiver Anne Mette Hoel i Innovasjon Norge
  • 09.20 Hvordan posisjonere et ingrediensbrand? v/ Kommunikasjonsdirektør Kristin Vetleseter og Markedsdirektør Jarle Moe i Fremtind
  • 09.40 Bak solskinnshistorien. Våre tre største utfordringer. Paneldiskusjon og spørsmål fra salen, panelleder Jørgen Helland i SDG
  • 10.00 Slutt - Takk for i dag!
  • Meld deg på her.  Vi gleder oss til å se deg!

 

 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.